Ruszył rządowy program wsparcia osób potrzebujących nieposiadających wystarczających środków na zakup nowego dekodera lub telewizora obsługującego standard transmisji danych DVB-T2/HEVC. Aby złożyć wniosek o dofinansowanie do odbiornika cyfrowego DVB-T2, należy skorzystać z usługi Poczty Polskiej.
Kto może złożyć wniosek o dofinansowanie do dekodera lub telewizora DVB-T2?
Do złożenia wniosku o dofinansowanie do odbiornika cyfrowego DVB-T2 uprawnione są osoby, które spełniają następujące warunki:
Do wypełnienia wniosku o dofinansowanie do odbiornika cyfrowego DVB-T2 potrzebne są następujące dane:
Możliwość złożenia wniosku o dofinansowanie w placówce pocztowej to opcja dedykowana osobom, które nie posiadają profilu zaufanego, podpisu kwalifikowanego lub e-dowodu. Szczególnie ta forma jest polecana seniorom oraz osobom pozbawionym dostępu do komputera i/lub Internetu.
Złożenie wniosku za pośrednictwem placówki Poczty Polskiej S.A. jest bardzo proste. Udaj się do wybranej placówki, której adres znajdziesz w internetowej wyszukiwarce Urzędów Pocztowych. Następnie podejdź do okienka i przekaż pracownikowi poczty, że chcesz ubiegać się o dofinansowanie zakupu odbiornika cyfrowego DVB-T2. Pracownik poczty poprosi o podanie niezbędnych danych osobowych i na ich podstawie wygeneruje wniosek. Następnie poprosi o sprawdzenie poprawności danych we wniosku i jego podpisanie.
Ile kosztuje złożenie wniosku o dofinansowanie do telewizora lub dekodera DVB-T2?
Usługa wypełnienia wniosku za pośrednictwem placówki Poczty Polskiej S.A. jest całkowicie bezpłatna. Potwierdzenie złożenia wniosku i kod świadczenia zostanie wygenerowany i przesłany od razu po tym, jak wniosek zostanie złożony i zatwierdzony przez system.
W jaki sposób zrealizować kod świadczenia na zakup dekodera lub telewizora DVB-T2?
Należy wejść na rządową stronę zawierającą spis sklepów, które dołączyły do programu, wyszukać konkretną pozycję a następnie udać się do wybranego sklepu i poinformować sprzedawcę o chęci zakupu urządzenia z dofinansowaniem.